ZASADY WYSYŁKI
W celu sfinalizowania zakupu i realizacji Zamówienia Klient zobowiązany jest do wyboru odpowiadającego mu sposobu i kosztu wysyłki towaru.
I KOSZTY WYSYŁKI
1. Koszty wysyłki dla poszczególnych Towarów określone są każdorazowo przy każdym z Towarów, w rubryce „Koszt wysyłki”. Są to koszty określone dla jednej sztuki danego Towaru.
2. Koszty wysyłki mogą ulec zmianie w zależności od ilości zamawianych przedmiotów.
3. Ostatecznie określenie kosztów wysyłki następuje po wyborze Towarów, podczas wyboru sposobu dostawy, w trakcie potwierdzania Zamówienia.
4. Istnieją sytuacje, w których koszty wysyłki zostaną ustalone indywidualnie:
- przy wysyłkach wielkogabarytowych lub paletowych
- przy wysyłkach powyżej 30kg
- przy wysyłkach zagranicznych
- przy wysyłkach przewoźnikiem innym, niż oferowane przez Sklep Internetowy
- przy dodatkowych wymaganiach Klienta dotyczących wysyłki lub pakowania
II SPOSOBY WYSYŁKI
1. Wszystkie wysyłki ze Sklepu realizowane są za pośrednictwem Firm Kurierskich, z wykorzystaniem następujących usług:
- Rejestrowane listy i przesyłki ekonomiczne i priorytetowe
- Paczki ekonomiczne i priorytetowe
- Kurier
- Sklep nie realizuje wysyłek listami nierejestrowanymi, gdyż ich śledzenie jest niemożliwe, a w przypadku zaginięcia – nie można złożyć reklamacji.
- Sklep udostępnia na życzenie Klienta numer rejestrowy wysyłki.
2. Sposoby dostarczania przesyłek przez Pocztę Polską:
- Wszelkie listy i przesyłki o gabarycie przedmiotów sprzedawanych w Sklepie (nawet rejestrowane) nie są dostarczane przez listonoszy do skrzynek pocztowych, i w związku z tym Klient musi udać się na pocztę w celu odebrania listu/przesyłki. Wynika to z regulaminu Poczty i Sklep nie ma na to wpływu.
- Paczki dostarczane są pod adres wskazany przez Klienta jednokrotnie, a w razie jego nieobecności, będzie jedna dodatkowa próba dostarczenia adres wskazany przez Klienta.
- Kurier dostarcza przesyłki pod adres wskazany przez Klienta. Podczas jego nieobecności ma obowiązek wielokrotnych prób dostarczenia przesyłki.
- Sklep udostępnia możliwość skorzystania z innych, niż proponowane sposobów wysyłki, jednak możliwe jest to jedynie po uprzednim kontakcie ze Sklepem i ustaleniem szczegółów dotyczących dostawy i kosztów wysyłki.
III CZAS REALIZACJI DOSTAWY
1. Czas realizacji dostawy określony jest w regulaminie przewoźnika.
2. Opóźnienia w realizacji dostaw są niezależne od Sklepu i Sklep nie ma na nie wpływu.
3. Zgodnie z informacjami udostępnionymi przez przewoźnika realizacje wysyłki wyglądają następująco:
- Przesyłki, listy i paczki ekonomiczne: 2 dni od nadania, z uwzględnieniem pkt.4
- Przesyłki, listy i paczki priorytetowe: 1 dzień od nadania z uwzględnieniem pkt.4
- Kurier: 48h od nadania przesyłki
4. Czas realizacji w przypadku przesyłek, paczek i listów może ulec zmianie w przypadku:
- nadania przesyłki, listu, lub paczki po godzinie rejestracji przesyłek przez placówkę – t.j. często te nadane po godzinie 12.00 traktowane są jak nadane dnia kolejnego. W tej sytuacji realizacja dostawy wydłuża się co najmniej o 1 dzień
- nadania przesyłki na Pocztę będącą Agencją Pocztową
- nadania przesyłki do miejscowości z ograniczonym personelem
- trudnych warunków pogodowych
- innych nieprzewidzianych sytuacji
5. Opóźnienia te nie dotyczą przesyłek realizowanych usługą Kurier.
- Usługa Kurier zawiera gwarancję dostarczenia przesyłki do Klienta w 48 godzin od nadania Przesyłki.
- Przesyłki realizowane Kurierem są ubezpieczone.
- Przesyłki wysyłane za pobraniem Sklep realizuje wyłącznie za pośrednictwem Kuriera.
Przejdź do strony głównej